Thursday, August 6, 2009

Kordial

Assalamualaikum... sempena bulan Ramadhan & Syawal yang bakal tiba, marilah mencuba minuman keluaran HPA Industri Sdn Bhd, syarikat Bumiputera Islam.
Mari..mari..kepada pengemar minuman ringan berperisa berkarbornat boleh rasa minuman keluaran HPA Industri Sdn Bhd yang dapat memberi kesegaran dan keseronokan untuk dinikmati. Sesuai untuk dihidangkan dalam pelbagai majlis & suasana. Sinergi khas herba dalam minuman ini menjadikannya istimewa dan berbeza dengan pesaingnya disamping rasa yang sebenar. Kehadiran minuman ringan ini diharap dapat memberi alternatif kepada para penggemar minuman berkarbornat untuk memilih kehidupan yang lebih sihat dan pilihan anda adalah pilihan dunia. Minuman ini juga memberi tenaga, berkhasiat dan yang paling penting halal lagi baik. Semua minuman ini muncul dengan TEKANAN GAS sederhana serta kandungan gula yang jauh lebih rendah daripada minuman berkarbonat yang ada dipasaran serta sesuai untuk semua lapisan umur. Harga setiap satu botol RM3.50
Di sini juga terdapat kordial roselle, kordial mangga dan kordial jambu batu merah juga keluaran HPA Industri Sdn Bhd. Rasanya pasti menyegarkan, sesuai untuk dihidangkan dalam pelbagai majlis & suasana. Telah disenergikan dengan herba khas, menjadikannya istimewa & berbeza dengan pesaingnya. Cuma campurkan kordial bersama air saja. Harga sebotol cuma RM 15 sahaja.

Selamat Mencuba!!!!





No comments:

Post a Comment